tiistai 18. tammikuuta 2011

ja sitten oli ammen plottis

Pari kuvaa viime viikolta (: Alin kuva on tosin tänpäiväseltä enkuntunnilta, jolloin mun unelmat toteutu ja mä sain naamani dokumenttikameran kautta koko luokan ihastelun kohteeksi! Vasemman yläkulman teksti kaiketi kuvastaa tota mun ilmettä tai jotain. :D

Tänään lähin aikasin liikkeelle jotta voisin mennä kierrätyskeskukseen, mutta olinkin siellä liian aikasin eikä se ollut auki ja se koko myymälä oli muuttanut enkä uskaltanut jäädä sinne pihaankaan pönöttämään, en ees tiennyt onko koko myymälää olemassakaan ja mitä siellä myydään.... ): Harmi, sinne meni mun unelmat itse tuunatuista kukkamekoista ja farkkushortseista! Mä niin rakastan kaikkia kirppareita ja sellaisia, kun oon aika saita ja asioiden hiplailu on niin kivaa :---) Ehkä pitää yrittää joku toinen kerta sitten vähän paremmalla menestyksellä.

3 kommenttia: