keskiviikko 5. tammikuuta 2011

henkselit vaan puuttuu

Tiistaina heräsin klo 7:25, joten mulla oli aikaa tasan sen verran, että ehdin heittää vaatteet päälle ja kirjat reppuun ja juosta kurkku vinkuen koulubussiin, johon ehdinkin sitten onneksi. Itse asiassa meiltä alko koulu vasta kymmeneltä, joten periaatteessa mulla ei olis ollu mitään kiirettäkään, nahh. Mulle ei jäänyt edes aikaa varoa auraamattomia tappohankia, joten lumi meni somasti mun uggien sisään ja jalkoja pisteli aika kivasti.
Haha, tsekatkaa toi veikee hymy vikassa kuvassa! :--D
Toi ruutupaita kuuluu niihin esittelemättä jääneisiin joululahjoihin, ihan peruskamaa H&M:ltä. Aika pliisua maajussimenoa, mutta siinä seitsemässä minuutissa ei tosiaankaan ollut aikaa alkaa vääntää mitään erikoisia viritelmiä.

Oonko muuten ainoo jolla alkoi koulu jo tänä maanantaina, vai löytyykö täältä kohtalotovereita? o---:

3 kommenttia:

  1. muhahahah, meillä alkaa koulu vasta ens maanantaina >:-D
    tykkään teiän uudesta bannerista, aeka söpsö ^^
    btw. löysin tän blogin demi.fistä :-D

    VastaaPoista
  2. joo meillä alko koulu kans maanantaina. :( onneks loppiainen niin vapaata. :)

    VastaaPoista
  3. liirra: hööh ei oo reiluu nää lomajutut :--D Toisaalta meillä kyl alkoki loma aikasemmin! Mäki tykkään, Iida oli yöllä taiteillu tollasen kivan banneripannerin! (: Jjjjooo-o, mä oon Demis mainostellu mut en tiiä, ei se taida olla ihan mun juttu ku aina mainostamisest tulee sellanen mälsä fiilis.

    Eveliina: Jjjeep! Ja meil viel perjantai, et on tässä neljä päivää "minilomaa" :D

    VastaaPoista