keskiviikko 19. tammikuuta 2011

helsingissä sataa, helsingissä sataa taas




















"anna sateen viedä suru pois susta"

Ulkona on viime aikoina ollu aika liukasta jos ette oo huomannu! Sateessa ja vesikelissä on kuitenkin ainakin se hyvä puoli että mulle tulee sellanen suurkaupunkifiilis kun valot heijastuu kivasti asfaltille.  Onnistuin jotenkin välttelemään kaatumista eiliseen asti ja sitten pikaisen kauppareissun lopuksi olin kontallani loskakasassa. (y) Tänään ostin pitkästä aikaa Trendin houkuttelevan kannen takia ja siin oli yks aika herkkä kuva (tuolla ylempänä) joka varmasti päätyy mun seinälle ennemmin tai myöhemmin.

Mulle on muute tullu iha tosi paljon kaikkii kuvausinspiksiä ja haluisin kovasti toteuttaa ainaki osan! Tulkaa mun malleiksi kaikki, saatte mehua ja keksejä. (:

5 kommenttia:

  1. Ihanan tunnelmallisia kuvia :----3 !

    VastaaPoista
  2. missä te asutte? voisin mielellää tul malliks ;D

    VastaaPoista
  3. huuuu ei yhtää tee mieli lähtee ulos noitten kuvien jälkee nimim. myös kontallaa loskakasassa ollut :D munkii tekis hirveesti mieli kuvailla kaikkee kivaa mut tuntuu et kukaa ei ikinä innostu mun kuvaussessio ideoista :(

    VastaaPoista
  4. oot iha sairaan hyvä kuvaa, nii hienoi noi kuvat kyl ei voi muuta sanoo! :)

    VastaaPoista
  5. Mutteri: kiitoksia ! (:

    Amanda: helsingissä et tänne vaa ! :D ois just jeees (:

    pauliina: nojooo onneks tänää ei oo satanu vettä (mut lunta joo....) höh siitä vaa kuvailemaa ! (:

    Reetta: kiiitos paljon ! (--:

    VastaaPoista