torstai 13. tammikuuta 2011

down here all the fish is happy :---)

Oon tänää iha ylihyvällä tuulella! :-----D Koulupäivä meni tosi nopeesti ohi ja oli tosi mukavaa jotenki vaik kielten tunnitki oli melkei kokonaa kielioppia. Sitku koulu loppu joskus varttii vaille kolme nii menin eka kahville ja sitten kaupunkiin etsimään kaverini kaverille synttärilahjaa. Ei mun tarvinu onneks kauaa etsiskellä ja kattelin sit jos itelleki ois jotai kivoja vaatteita löytyny mut en mä mitää viitsiny ostaa ku eilen tuhlasin melkein neljäkymppiä ripsiväriin, puuteriin ja shampooseen. (tyhmää et ne loppuu aina yhtä aikaa!) 

Mua on jostai syystä vähä lapsettanu koko päivän ja oon ollu kauhee riesa Julialle skypessä ku se yritti dataa rauhassa ja mä vaa leikin jotai pingispalloa. Mut aaaa rakastan tota mun SpongeBob-korua! :---) Laitoin toho mun lapsuuskuvanki ja voitte vain ihmetellä yhdennäköisyyttä nykyisen minäni kanssa. 

...... OR NOT

14 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. ihana tuo paavo pesusieni koru ! :---D ♥

    VastaaPoista
  3. Ihanat noi pystykuvat mis esittelet tota koruu :D

    VastaaPoista
  4. Edelleenkin rakastan tätä postausta, waaaaa! <3 Oot suloinennnn ja oot vauvana suloinennnn ja korusi on suloinennnnnn ja sormesi on suloisiaaaaaa! (---:

    VastaaPoista
  5. hei ihana toi paavokoru ! :-D sulosempaa ei oo nähty. mistä toi on, vai itekkö teit ?

    VastaaPoista
  6. OIOIOIIIIII vähänkö sulosia kuvia ja ihana postaus <3 :) vauvakuvat on jotai supersöpöä :3

    VastaaPoista
  7. tää blogi on iha ylihieno <3 :)!! Ja aww toi koru -> iha älyttömän sulone :))

    VastaaPoista
  8. et voi sanoo noi :----DDDD se on et down here all the fishes are happy MUAAHHAHAH hyvä mieles meni.

    VastaaPoista
  9. siiliritari, Heini, Julia, katri, pauliina, jokuVaa: hii kiitos paljon(---: ♥

    laura: toi on ostettu briteistä, claire's nimisestä kaupasta (:

    Anonyymi: nii kyl mä tiedän, mutku toi on otettu biisistä (Under the Sea) nii laitoin sen samalla tavalla miten se rapu sanoo sen (:

    VastaaPoista
  10. iida: aaaaaaaw :------DD no ehkä uskon mite se rapu sanoo sen!

    VastaaPoista
  11. vitsi miten kivan blogi!:o rupeen kyllä lukemaan, tosi söpöjä kuvia :)

    VastaaPoista
  12. tehkää semmonen 10parasta blogia postaus? :----)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: haha jeee ! :DD

    elli: kiitos, tosi kiva kuulla (--:

    Anonyymi: joo toi vois olla kyl mukava toteuttaa, pitää julian kanssa miettiä (--:

    VastaaPoista