sunnuntai 16. tammikuuta 2011

the dog days are over .........OR NOT

 Ei, en pyri viestimään mitään brutaalia noilla sormillani! Yritän vain näyttää coolilta pokemonkouluttajalta (--:
Tässäpä ehkä koko blogimaailman lapsellisin postaus ikinä, moi! Kai huomasitte pehmo-beaglet, Pokemon-kortit, laivanupotuspelin ja mun supernaisellisen outfitin? (----: Juu, kuvista voi varmaan päätellä millasessa seurassa oon päiväni viettänyt. Lauantaina olin aamusta iltaan Iidalla, siitä todisteena Iidan aiempi postaus ja toi mun ainoo ees jotenkuten onnistunut otos tossa ekana! Ja mistä vetoo että Iida käskee poistamaan/blurraamaan/sotkemaan senkin, buhuu ):

Perjantaina olin Oulan synttäreillä mut sieltä ei oo kuvan kuvaa, kun en tajunnu ottaa kameraa mukaan! Nyt mun pitäis kirjotella sitä äikänainetta, joka pitäs palauttaa huomenna, mutta en vaan jaksa. Aihekin on hukassa, möööh ): Onneks oon saanut muut hommat hoideltua, puhekin on onnellisesti ohi! Kaikki oli tosi kiinnostuneen näkösiä jo siinä vaiheessa kun sanoin kertovani kameroista......... :D:D:D Pelkään, että muille syntyy sellanen harhaluulo et luulisin olevani hyvä kuvaaja, vaikka oikeesti tiedostan jatkuvasti miten huono ja miten paljon kehitettävää mulla siinäkin loppujen lopuksi on.

Mut juu, nyt stoppaan tän tekstin tähän ennen kuin lähden taas rönsyilemään ja kertomaan kaikesta tosi epäoleellisesta! Se kun mulla aika yleinen tapa. Ehkä just siks ainekirjotus on mulle pieni ongelma, koska en osaa rajata aihetta ja ajatuksia syntyy enemmän kuin ehdin paperille kirjottamaan! Heipsis siis :----------D

9 kommenttia:

  1. :-------D kyl toi kuva voi tos olla :D:D ainii laita joskus se yks kuva joelista tänne :O

    VastaaPoista
  2. kuolin tolle julisteelle DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

    VastaaPoista
  3. ylempi kommentti :D:D:D:D:DDDD

    VastaaPoista
  4. oon kade sun pokekorteillee <///////3

    VastaaPoista
  5. pokemonkortit on kunkkui pakko sanoo :D:D:

    VastaaPoista
  6. ainii pakko huomauttaa koska kaikki muutki....... _keskikokoinen villakoira_ KAI TOI ON SUN HUONEESTA (:

    VastaaPoista
  7. iida: joo laitan, vois ihan lähiaikoina pistää sen!

    mari, ano2, iida: JOO MUN HUONEESTA TOI ON, no ei :DD Huomatkaa noi "ei saa piereskellä"-säännöt!

    ano3, emma: Ei noi oo mun korttei, oliski! ): Pokemonkortit on just kivoi, harmi vaa mun nykyinen kokoelma on tosi suppee :---c

    liirra: juu sormet siellä! Tossa kuvassa ne näyttää yllättävän luonnollisilta... :OO

    jaana.: kiitti kauheesti! (---:

    VastaaPoista