tiistai 25. tammikuuta 2011

connection lost

AAA oli tosi tosi ihanaa viime viikolla nähdä pitkästä aikaa mun ihanatrakkaatsöpöt ystäväni, kaikki kolme yhes pitkästä aikaa. (----: Käytiin syömäs ja kahvittelee mut joooo pakko todeta et steissin robert's ei ehkä oo mikää maailman tunnelmallisin paikka perjantai-iltana, as some of you know.. No eipä siinä mitää, kivaa meil oli silti! Oon pahoillani siitä ettei tää oo mikään kovin sisällöllinen postaus mut sellasta vaa ajattelin kertoa että koska koeviikko huutaa mun nimeä tuolla jossain nii ensi viikolle varmaan vaan ajastan postauksia jos sitäkään. Kaikkee mukavaa on kuitenki luvassa vielä tämän kuun aikana, mm. mun tyvikasvun värjäys, iskän synttärit (joita en kuitenkaan pysty juhlistamaan..) ja ankaraa lukiohikarointia. Okei Julia, voit syyttää mua jos meidän lukijoista puolet kaikkoaa maagisesti tän jälkeen.

ps. huomatkaa mun sojottavat hiukset ja _hypnoottinen_ katse, mä oikee vakuuta ......
pps. ootteko huomannu et meil on (mul on) jonkinlainen käsifetissi tyylii kaikissa tän blogin kuvissa ? joo ei mekää onneks 

7 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia taas kerran! :D Toi on tosiaa iha hirveetä just lukiossa ku koeviikot aina rupee painaa päälle niin inhottavasti ja voimakkaasti. :c Mut toisaalt koeviikot on IMO suht rentojaki ku ei oo muutaku koe päiväl ja sit ei ookkaa muuta menoo. :--D Ei mut onnee kokeisiin ja ite en ainakaan katoa lukijalistoilta tän takia!!

    VastaaPoista
  2. Selma: kiitos paljon ! (: jep siis toisaalta koeviikot on ihan kamalia, etenkin jos on jaksossa joku seittemän ainetta mut toisaalta taas ne on paljon selkeemmin ja paremmin ku yläasteella ku siellä kokeet oli aina missä sattuu (: ja nii mustaki on kyl kiva et ku on tehny kokeen ni voi mennä vaik käymää kaupas sillee et ulkona on _valoisaa ! jep kiitti ja onnea niihin tarvitaanki :D kiva kuulla ettet oo häipyy mihinkää, toivottavasti ei muutkaan vaik mun hiustenvärjäysoperaatiot ja hikaroinnit ei mitää tapahtumarikkaimpia juttuja olekaa ! :D

    no huh, tulipas pitkä vastaus :D

    VastaaPoista
  3. POISTAN ITTENI LUKIJOISTA...............
    Noeiii, just kivoi nää kuvat ja ei mul ainakaa mitää sormileikkifetissijuttui oo, eihän ):::

    VastaaPoista
  4. BEAUTIFUL pics!
    the first is my favorite <3

    VastaaPoista
  5. toi vika kuva on ihana, no okei nää kaikki on iha huippuja:----)

    VastaaPoista
  6. Sara: kiitti ! (:
    Julia: mä tiesin tän ! ja hyvähyvä, ei mullakaa .. :D:D
    Juliana: thank you (: and i love the first one too cause my friend's so pretty in that pic !
    katri: kiitos ! (-----:

    VastaaPoista