lauantai 1. tammikuuta 2011

älä yritä koskea taivasta siksi, ettei taivasta oo

Huomenta ja terveiset tän vuoden puolelta! Mulla on takana 13 tuntia Iidalla bilettämistä, ja tosi kivojen chatrouletterageemisten ja supersyöminkien (jo pelkästää niissä sipseissä on varmaan koko päivän energiatarve, eipä oo vähään aikaan nälkä) jälkeen oon varsin surkee näky: mun hiukset roikkuu kasvojen ympärillä kuin teurastettu pinkki orava ja mahasta vois päätellä että oon kolmannella kuulla raskaana. Ei oikein sovi nää yömyöhään kukkumiset mulle, mutta kyl tää pari kertaa vuodessa on ihan okei.
Muttahei, oon mä saanu jotain muutakin aikaseks ku hävittäny 400 grammaa Tobleronea maailmankartalta! Ompelin mekon, tajusin kuinka jalusta toimii, otin itsestäni high top model -tasosia kuvia ja jaan ne vielä teidänki iloksi tänne. Huomatkaa mun elegantti malli-ilme, kyllä tällä naamalla vielä Voguen kanteen päästään. Tai jos ei tällä, niin ainakin niillä mun tosi kuumilla chatrouletteirvistyksillä, jostain syystä kaikki disconnectasi heti alkuun... :(
Ihan hyvin tää mekko onnistui, etenkin kun Iida valvoi sen edistymistä webkameran kautta silmä kovana. Toinen tasku on järjettömän vinossa ja takaosan rypytykset on karseeta katseltavaa, mutta pikkuvikoja! Mekon kaavat oli siis siitä lainaamastani kaavakirjasta ja kangas sitä Eurokankaan ihanaa flanellia, jonka hinnaks tuli vain joku kymmenen euroa (--:
Toivottavasti teidänki vuos alko hyvin, tai jos ei alkanu niin kyllä viimeistään tän mun karvalakkilookin luulis piristävän! :-----D Minä ja Iida palaillaan vielä uv-kuvien kanssa, näkyillään!

Ainii, mitä tykkäsitte mun mekosta?

5 kommenttia:

  1. AAAAAAA minä rakastan näitä kuvia !

    VastaaPoista
  2. mäki oon mahasta päätellen ties kuinka monennella kuulla raskaana... tulevat äidit 2011 ! <3 kiva toi mekko muuten! :) -pauliina

    VastaaPoista
  3. Kiittikiittiiii! Joo, oon jo hankkinu kaapit täyteen kestovaippoja ihan vaavia varten..... :----D

    VastaaPoista
  4. Hihiii sitä samaaa! (----------:

    VastaaPoista