lauantai 11. joulukuuta 2010

what's the dealio

Nyt kun jouluun on enää alle kaks viikkoa, tein tällaisen pienen joulutoivekollaasihöskän tänne blogiin muidenkin pällisteltäväksi. Ton ylemmässä kuvassa olevan paperiversion väsäsin jo joulukuun ekoina päivinä. (Ja noi kaikki ympyröinnit ja alleviivaukset inspiroi Iida, sori jos raiskasin sun tyylin mut ihastuin sun kalenteriin ja halusin kokeilla samaa, btw. D: )

Mun toiveissa olisi siis jotain kivoja kenkiä (noista muistaakseni Forever21:n avokkaista ja H&M:n nilkkureista tykkään ihan mielettömästi), Demin tai jonkun muun kivan lehden tilaus (mun tasan kaks ikiomaa Demiä alkaa olla jo aika loppuunkulutettuja), tollasia hypersupersulosia ruutupaitoja, joku kiva objektiivi - makro, zoom, kalansilmä tai kiinteä 50mm, mikä tahansa käy - , kaikenlaisii kasvojutskia ja kosmetiikkaa koska tykkään mömmöistä sekä piirtopöytä, jotta voisin piirrellä ja muokkailla piirustuksiani helposti.

Meen tästä kuolaamaan Monkin ja Weekdayn nettikauppoihin, oon selannu kaikenmaailman Asoksia ja Topshoppeja enkä oo löytäny paljoa kivaa matskua, mut noistahan mä löysinkin sit ihasteltavaa loppuillaks! :OOOO


Kuvat oon poiminut sieltä sun täältä, lähinnä Googlen kautta. Vaatekuvat Forever21, H&M ja Monki.

7 kommenttia:

  1. toi monkin ruutupaita on ihana ja samoin noi hm:n kengät :-)

    VastaaPoista
  2. Vaikuttaa kivalta tää teiän blogi, taidan alkaa lukijaksi.

    Käykää kurkkaamassa munkin blogi. :)

    VastaaPoista
  3. Milla: Juu, mä tykkään kans hirmuna! =) <3

    Emmma: Hihi kiitos, ihanaa ku oot lukija ja kävin toki kurkkaamassa! :---------)))))

    VastaaPoista
  4. Eikös sulla oo joku Canonin järkkäri? Osta Sigman 50mm f/1.4, sitä suositellaan paljon ja oon itekkin kokeillut,ihan huippukiva ja hyvä! :-) Ja halpa. Tai Canonin 85mm f/1.8. Mulla on siis 50mm f/1.8 ja tykkään siitäkin. Okei sua kiinnosti.......
    t. nelli

    VastaaPoista
  5. Ooi kiitos vinkistä! Meenki heti Pixmaniaan kattelee noita, ja kiinnosti oikeesti, koska on kiva saada tollasta ihan käytännön arviota sen sijaa että lukis vaan valmistajien kehuja :)))

    VastaaPoista
  6. Hah, mun tällänen "se on tosi kiva tykkään paljon!!!!" -arvio onki sitten hyvä. :D No mutta joo. Btw tää teidän blogi on kivahienoupea, tykkään noista kuvista yms! t. n

    VastaaPoista
  7. Heiii vähän kiva et tykkäät! :----DDDDD Joo Iidal on tosi hienoi kuvii ja mul on tollasii semirandomeit (=

    VastaaPoista