torstai 23. joulukuuta 2010

we are flying high, there's no way to say goodbye

Ok, tässä ois ne vikat kerrottavat sieltä stadista, joita Iida jo vähän spoilailikin tossa aiemmin! :D Ja kyllä, se liittyy mun karvapehkoom, petyittekö. Luvassa on hitosti tukka- ja naamakuvia, varautukaa jo valmiiksi näkemään mun naamaa vielä enemmän kuin mitä normaalisti!
Maanantaina me siis alotettiin tukkauudistus värinpoisto-operaatiolla, jonka jälkeen Iidalla oli pilalle värjäytynyt kylppärinmatto, mulla läikikäs toppi ja värittömät hiukset. Ei valkoset, ei vaaleet, ei kusahtavat tai oranssit, vaan tollaset oudot. Kivannäköstä kun ton tukan ja ihon sävy on tossa kuvassa ihan sama.... :DDD
Ja tossa sit lopputulos värjäyksen jälkeen, pinkki! Alko siellä kylppärissä just ennen värjäystä pelottamaan, ja Iida sai kiskoa multa aika pitkään sitä lopullista päätöstä, haluunko värjätä vai en. Myöntävän vastauksen mä sain kuitenkin kakisteltua, joten tässä sitä nyt ollaan! Väri ei tosin levittynyt ihan tasasesti, vaan mulla on tosi räikeen pinkkejä ja sellasia vielä suht ruskeita läiskiä siellä täällä. Aattelin laittaa ylijääneen värin sit vielä ennen koulunalkua päähän, jotta toi väri ois vähän tasasempi ja suht kirkaskin. (--:
"Kattokaa kui tää risti sopii mun hiuksiin!"
Värjäyksen jälkeen olin vähän epäluulonen tätä tukkaa kohtaan, mut sit Iida suoristi ja laitto nää tosi kivoiks ja heti ku tulin kotiin, totesin et näähän on oikeestaan aikas kivat!
Ymppään tähän sit vielä ostokset mukaan, joita onkin ihan tosi ruhtinaallisesti. Ostin lähinnä joululahjoja enkä sortunut mihinkään heräteostoksiin (vaikka Lahden Sokoksessa olinkin raahaamassa kassalle sylillisen lankakeriä kiitos niiden Iidan uusien lapasten, luojan kiitos tajusin kääntyä takas!). Valkosta tuubihuivia oon halunnut jo pitkään ja Vilasta löyty tollanen ihanan iso muhku (joka muuten tällä hetkellä tuoksuu sekoitukselta Subin patonkia ja kanapaninia), ja tota Ginan ihanaa kollaripaitaa oon kuolannu syyskuusta asti ja maltoin vihdoin ostaa sen! Siinä on jotenki tosi monkimainen muoto ja se on tollanen superihana löllykkä, rakastan sitä niiiiiiin. (Ja hei ps huomatkaa alemman kuvan liitupötkökädet, ne ei tainnu tykätä kuvanmuokkauksesta! :DD)

Mutta kertokaas, onks mun tukka hirvee vai ihan hirvee, vedänkö maantienharmaalla päälle ennenku koulut taas alkaa? :------DD

8 kommenttia:

  1. oioi juulia tost tukastaha tuli kiva, sopii sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Hoaaa kiitos! :----)))))) Mäki tykkään, toivottavasti se ei haalistuis tosta enää ihan hirveesti!

    VastaaPoista
  3. noi on ihanat hiukset :)

    VastaaPoista
  4. Ihanan pirteet hiukset :)) oltii Annin kaa selvästi väärässä sillon syksyllä! Tooooosi kivat
    T:anna (:

    VastaaPoista
  5. Annaa kiitos! Viimestään sit ku koulut alkaa ni pääset näkee nää livenä :) <3

    VastaaPoista
  6. no jo oli aikakii! ja mähän sanoin alust alkaen et se on hyvä idea :) t.suvi

    VastaaPoista