tiistai 7. joulukuuta 2010

veljet, vaaramme on hirvittävä

Sori tää tihee postaustahti, oon vaan vähän innostunu ku latasin eilen Photofiltren ja kuvanmuokkaus sujuiki huomattavasti nopeemmin ku ennen! Ja joo, kuvista huomaa etten oo ihan harjoittunut sen ohjelman käyttäjä mutta kyllä noi mun silmään näyttää kivemmilta ku ne aiemmat (--: Olin niin happyhappy et muokkasin kerralla ainaki 15 kuvaa, ei pitäs tulla vähään aikaan kuvapulaa.

Tänään meil oli nuortenteatterissa vika kerta tänä vuonna ja meillä oli nyyttärit sen kunniaks. Otin jotain randomkuvia noista mässyistä, ruuasta kun tykkään. Miten musta tuntuu, et olin ainoo joka siellä veti mässyy ihan kunnolla naamaan? D: Joo, en tarvii ruokaa enää tänään kiitos. Ahmattina en tietenkään ottanu ihmisistä kuvia, joten korvasin pärstäkuvan tarvetta lauantaisella apsikuvalla.

Mulla ei oo kovin kypsä olo tällä hetkellä, masentaa kun en osaa olla niin fiksu, järkevä, tilannetajuinen ja ystävällinen, tyylikäs, taiteellinen ja hauska kuin haluisin. Yritän aina kauheest kaikkee mut epäonnistun siinä surkeasti. Nyt alko viel tässä itsesäälissä rypiessä viluttaakin, mistä muistan että mulla on lakanat jääny eiliseltä pesukoneeseen ja että läksyt on tekemättä ja mun piti lähtee koneelta jo kaheksalta. Ehkä mä täst sit irtaudun :------c

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti