maanantai 6. joulukuuta 2010

täältä tulee JOULUhauki

Meikä tulee vähän perässä ja laittaa omalta osaltaan näitä lauantaisia Mikkelin-kuvia. Me pidettiin Iidan kanssa ihan hubaa, ostettiin joululahjoja, syötiin, kuvailtiin keskustassa ja sit illalla mentiin ABC:lle ja kuuntelemaan Astetta. Mä en tykkää lainkaan sellasista tilaisuuksista, mutta päätin että jos mä kerran oon siitä viisi euroa (hhuhhuh mikä summa) maksanu, ni sit kanssa biletän ihan kunnolla! Kun ääni loppu, tyydyin vain tanssimaan mun erittäin impulsiivista ja melko jännähköä koreografiaa, ja musta tuntuu että keräsin jonkin verran katseita siellä... :---D

Koko sunnuntaipäivän vietin Iidan kanssa yhdestä seitsemään seurakuntakeskuksella, ja musta tuntuu että näen vieläkin pahoja unia tonttuasuisista kehitysvammaisista. Ihan sulosia ne on, mutta joku niissä karmii. Eikä se siellä istuminen sitten ihan turhaa ollut, kun me loppujen lopuksi saatiin kuin saatiinkin puuroa ja joulutorttuja. :=)

ps. käykää kuuntelee youtubesta tai spotifysta toi smurffien uus joululevy, mua ei toki naurattanu ku Iida siitä kerto :D:D

2 kommenttia: