torstai 23. joulukuuta 2010

silloin joulu luonamme on.... PIAN

IHANAA TORSTAITA KAIKILLE! (----: Mulla alkoi eilen (ok voisin kyl periaattees sanoo et tänää, jotenki vaikee tajuu et nyt on yö ja _huomenna_ on joulu) lomalomaloma! Oli kiva aamu kun parrakkaat asennusmiehet tuli melkei heti heräämisen jälkeen kämppään laittaa uusia ikkunoita ja parvekkeen oven. :D Todistusten ja joulukirkon jälkeen mun kotiinpaluumatka alkoi nopeella Lahden reissulla ja sainkin sieltä sitte ostettua ihan vikatki joululahjat. Illemmalla kävin moikkaa Erikaa apsilla ja ihme kyllä en ees syöny mitää. 

Tos ekassa kuvassa on mun kuviksessa tehty kello. Mä en oikeesti oo mikää ASTE-fani (joo kaikki kelaa nyt et HAHA älä selitä, u're so busted......) mutku se on yks insideläppäjuttu. (: Ja Astehan esiinty mävissä vähän aikaa sitte, ette varmaa muista eiku. Anyway mun mielestä toi kello on tosi sekava ja tollanen väriä elämään, liity sinäkin sateenkaarimaailmaamme ja sitku näytin ton mun siskolle ni se oli sillee et "tosi hieno, kai mä saan ton?!1". :D:D

Sain Kristalta (tai sen äitiltä) maailman kivoimmat lapaset ja oon tosi ilone! Mun käsien ei tarvi enää jäätyy. (: Sit hee jotkut ehkä tajuaa mitä tää seuraava VIHJE siitä mitä tapahtui eilen tarkoittaa, julia ei siitä maininnut sanallakaan mut mä koen tehtäväkseni spoilata teille mitä tuleman pitää:

2 kommenttia:

  1. mitäää värjäskö julia nyt sit hiukset pinkiks?! :)

    VastaaPoista
  2. Aaw ihana spoilaus :''''-----D_D_D_DDDDDD melkein yhtä ihana ku noi mun silmäpussit tossa, huhhuh!

    VastaaPoista