keskiviikko 22. joulukuuta 2010

mulla on magic touch

Sori tää pari päivää jatkunut hiljaiselo tääl blogissa, me ei olla ehditty postaamaan! Minä ja Iida oltiin siis koko alkuviikko Helsingissä, mulla oli lomaa ja Iidalla vielä vikat päivät koulua.

Otin kuvia suht vähän, mutta tässä ois ees jotain osviittaa siitä mitä sinne muistikortille tallentu! (Ja pyydän Aadalta, Iidalta ja Isalta jo valmiiks anteeks, älkää tappako mua!)

Siellä oli lumista, sunnuntaina pyrytti ihan kivasti mutta muiksi päiviksi se onneks vähän laantu! Ja Iida on nätti, harhar.
Ehheh, mun maanantai alko tosi hyvin - olin lähössä kaupungille, hyppäsin sopivasti tulevaan ratikkaan ja seuraavalla pysäkillä tapasin sitten täti Tarkastajan, joka lätkäisi mulle tollasen kivan kurinpalautuksen. Ei tällasen maalaiskakaran hätävalheet ihan tehonnut, nyyh! :( Rajottihan toi sitten sitä mun shoppailuintoa heti alkuunsa, mutta Iida-rakas maksaa tosta omatunnontuskissaan puolet! En tiiä, miten kiitollinen mun pitäis olla, onnistun aiheuttamaan vaan tällasta mielipahaa ja taloudellista ahdinkoa.
Maanantaina me oltiin Isalla sen ja sen koulukavereiden kanssa syömässä lettuja! En kursaillut yhtään vaan ahmin lettuja ihan nautinnolla sellaiset neljä kappaletta plus pari leipää siihen päälle... :DD Isakin on hirveen suloinen, onko tällanen enää ees reilua? D:
EDIT: tossa nyt tollanen sensuroitu versio etten vaan jää ilman joululahjaa, musta Aadalla ja Iidalla on tässä kuvassa harvinaisen paljon samaa näköä! (=

Mulla ois tästä reissusta vielä kerrottavaa, joten palaan asiaan myöhemmin! Meikä on väsynyt ja huomenna odottaa täystehoinen jouluunvalmistautumispäivä, see ya!

8 kommenttia:

  1. mikäs siinä, pikkusumma tommoi kasikympin sakko... joo not so nice i think :D :(

    VastaaPoista
  2. Joo niinpä, mut onneks en sit ollu ehtiny ostaa viel mitään ni osasin varautua lompakon tyhjenemiseen :--D

    VastaaPoista
  3. Iidaaa, sori! :( Hitto se muuten on karsee, mut toivottavasti annatte anteeks sen, ku Picnik ei suostu toimii ni en voinu enää muokatakkaa ):):):

    VastaaPoista
  4. ei se mitää mut sen vois kyl poistaa :D:D oma naama syöpyy verkkokalvolle ..

    VastaaPoista
  5. TARKOTIN siis itteni osalt, en ton kuvan yleisilmeen (:

    VastaaPoista
  6. NOIN kestätkö nyt katella sitä kuvaa? :DDD

    VastaaPoista