tiistai 28. joulukuuta 2010

ma year

Tammi-helmikuussa kävin next step -messuilla ja isosseikkailussa ja otin paljon kuvia, jotka kuitenkin suurin osa epäonnistui huonon kameran, valonpuutteen ja huonon kuvaajan takia. Aloin haaveilla neuroottisesti järkkäristä löydettyäni halvemman hintaluokan vehkeet. Kevättalvelta mulla ei oo oikein kuvia just siitä syystä.

Keväällä me voitettiin Tiiä häntä -kisa (ja saatiin mahtavat pokaalit), vietin paljon aikaa luokkalaisteni kanssa ja muutenkin tykkäsin tosi paljon ysin vikoista viikoista, jolloin oli ysienjuhla ja luokkaretki ja muuta mukavaa. Plus sain kauan odotetun järkkärin ja kanniskelinkin vaaviani joka paikkaan, ja joku eduskunnan virkamieskin tais sillä pari kuvaa luokkaretkellä näpsästä! :DD
Kesällä uin paljon ja löllöilin kotona melkein koko kesäkuun. Me oltiin viikko Porissa ja käytiin samalla Muumimaassakin, ja koko heinäkuun olinkin sitten kesätöissä: ensiks ihan mahtavan viikon riparilla isosena ja sitten neljä viikkoa terveyskeskuksen vuodeosastolla mummoja kaitsemassa. Yks viikonloppu me hippeiltiin Oulan luona ja uitiin paljon. Tykkäsin paljon helteistä, ja taisin viettää puolet kesästä vedessä lilluen.
Elokuussa meille tuli uus kissakakara ja alotin lukion. Olin hyperenerginen ekat päivät, mut sitten se vaihtu angstiin kun Iidan opinahjo kuulosti paljon hauskemmalta :---D Aloin lukemaan säännöllisesti muotiblogeja ja näyttämään ees hiukan inhimillisemmältä.
Syyskuussa oli koulun urheilukisat ja voitin kaks mitalia, kultaa 800 m juoksusta (olin ainoo osallistuja) ja hopeeta 100 metristä (osallistujia kolme) :DDD Riparin jatkiksesta jäi vähän mälsä fiilis. Me saatiin koululta läppärit, minkä jälkeen mun elämä on pyöriny koneen ympärillä D:
Loka-marraskuussa mun angsti vaihtu opiskelupaikasta mun hiuksiin, sillä olin kyllästyny pitkään lettiin josta en saanu ees nutturaa aikaseks - toi eka kuva nasupäivästä osottaa hyvin, millasiks noi mun kaikki yritykset lopulta muodostu ): Anna ja Iida pätkäs lopulta tukasta puolet pois ja vihdoinkin menin kampaajalle, minkä jälkeen olin suht onnellinen.
Joulukuussa kuvailin paljon, kävin kattoo Iidan kanssa Mävin molemmat tanssiesitykset, mässäilin puurojuhlassa ja värjäsin hiukset vihdoinki pinkeiks. Mun vuos on ollu ihan huikee ja oon muuttunu tän aikana enemmän ku koskaan! (--: Ja niinku Iida omassa postauksessaan jo sano, ehtiihän tässä parissa päivässä tapahtua vaikka vielä mitä!

12 kommenttia:

  1. oli kivoja kuveja :)
    hehee. mä tiedän - hyökätää ens kesänä uudestaan oulan mökille ::) jos ehitään

    VastaaPoista
  2. saatteks te koululta läppärit? :ooo reilua!

    kaisantyylilla.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Sennamiila: Katotaa nyt :---D

    Kaisa: Joo saatiin, ja ei nää mitkään huonoimmatkaa taida olla jos kerran hinnat pyörii jossain tonnin kieppeillä! >:)

    VastaaPoista
  4. minäminäminä tuolla! :D onks sulla lisää noita esityskuvia? :)

    pauliina

    VastaaPoista
  5. pauliiinaa: ohan mulla, mut mun kameran zoomi rajottu tasan tohon eli mitää lähikuvia mulla ei oo :D Iidalla on parempii otoksia, mut jos haluut ni voin kyl lähettää!

    VastaaPoista
  6. ooo tää on yli-ihana postaus ! <3 (= ja vähä kivasti hiukset nasupäiväkuvas :D

    VastaaPoista
  7. joo eikö ookki, harmi vaa en ikinä oppiu tekee sitä nutturaa enkä viittiny tollein niitä ihan arkipäivänä pitää :DDD

    VastaaPoista
  8. apua julia toi luokkis kuva xdd eihän toki huomaa et unet jääny vähii ? :D
    Petra

    VastaaPoista
  9. petra, mun mielest ollaan kaikki kyl tosi pirteinä (sä etenki!), en mä mitää valvomisen merkkei huomaa :OO

    VastaaPoista