sunnuntai 26. joulukuuta 2010

kaksituhatta ja kymmenen

tammikuu
Vuosi 2010 tais alkaa melko mukavasti? Iida oli meillä ja vietettii semirauhallinen uus vuos.. En oikeestaan muista muuta ku et oli sinistä ja Julia kokeili uusia tyylejä. Oon ehkä vähän pettynyt siihen koska en nähny tota asukokonaisuutta sen pääällä ku kerran.

helmikuu
Koulussa tapahtu paljon kaikkee! Ok, en mä pahemmin talviliikunnasta välittäny mut nyt ku ajattelee nii olihan se paljon mukavampaa ku telinevoimistelu. :D Ystävänpäivänä oli tanssiaiset ja porukka (tai ne jotka kehtas) pukeutu mekkoihi ja pukuihin! Mun mielestä tollaset koulun tapahtumat on piristäviä ja tykkään ku lukiossa ihmiset viitsii osallistua noihin aktiivisemmin. (: Sit oli isosseikkailu jossa oli tosi kivaa ja mietin et vois lähtee ens vuonna mahdollisesti uusiks.

maaliskuu
Olin ensimmäistä kertaa elämässäni Kuopiota pohjoisemmassa! Haluun ehdottomasti käydä Rovaniemellä joskus uusiks sillä jossain neljässä päivässä ei ihan saanu irti kaikkee mahollista siitä paikasta. (: Lisää talviliikuntaa  + piirsin Isan selkään tussilla.......


huhtikuu
Mun pikkusisko hommas afron (eli suomeks esiinty virkistyksen kevätnäytökses) ja mä leikin kovista. Käytiin Julian kanssa muutamaan otteeseen Mikkelin Seppälässä sovittamassa laseja. Oonko ainut jolla on pakkomielle kyseisestä tavasta?


toukokuu
Toukokuussa lakkasin kynsiä tosi usein ja blaaa miks mä en enää lakkaa niitä? Luokkaretkel oli ratkiriemukasta, niinku toukokuun ekana päivänäki. (:


kesäkuu
Ekassa kuvassa minä ja Julia ollaan sonnustauduttu Ysienjuhlaa varten. Aaaa ysin kevät oli muutenki tosi jees ku ei tarvinnu tehä melkei mitää koulujuttuja ja oli kivaa ohjelmaa. (: Mut vaik koulus ois kuinka  kivaa tahansa ni kesälomal on silti viistoista kertaa kivempaa, etenki tää kesä oli huippppu. Näin kesän alussa Josefiinan jota en ollu nähny pitkiin aikoihin, isostelin riparilla ja pakotin mun siskon seisoo kivellä jotta voisin ottaa siitä tosi taiteellisia kuvia.


heinäkuu
Casalanguida, Rooma, Pescara yms. Tää tais olla sitä kesän kuuminta aikaa? Heinäkuun lopulla tuli käytyä Ruotsin puolella Annika messis. (:


elokuu
Koulut alko! Mun piti muuton takia ravata _pari_ kertaa Ikeassa, onneks sielt löyty vähän muutaki ku noita hiiriä. Mäntyharjun torilla oli vilkas liikenne koko elokuun ajan ja wouu oon suoristanu Julian hiukset! Kuva mun koulusta on kopsattu wikipediasta.


syyskuu
Tosi paljon uusia asioita. Oon oppinu käyttää metroo, ratikoita, suunnistaa ees jotenki Helsingin keskustassa ja kävelee mun kotoo koululle! Jatkis tais olla joskus syyskuun alkupuolel ja oli kyllä harmi et kesti vaan yhen viikonlopun verran. Annikal oli synttärit ja katsokaa ihmeessä kuinka vakuuttava olen.


lokakuu
Rankkaa opiskelua. Ainaki melkein.


marraskuu
Kaikenlaista kivaa, Juliasta tuli emo, sytytin kynttilän ja öööö. Miks mulle ei tapahdu talvella oikeestaan mitään?

joulukuu
Mitähän tästä kuusta sanoisi? Joulu on kyl ihan tuoreessa muistissa, sen verran oon noita joulu-sanoja Julian postauksista bongannu ja kuunnellu jouluhehkutusta ylipäätään. :D Vielähän ehtii tapahtua vaikka mitä, onhan täs kuitenki viis päivää ennen ku vuosi vaihtuu!

JOO-O summasummarum: mä oon erittäin tyytyväinen tähän vuoteen ja voisin sanoa että vuosi 2010 on ollu mun elämäni paras. Kiitos tästä kuuluu ihmisille joiden kanssa oon viettäny aikaa, uusille kasvoille joihin olen tutustunut sekä niille ihanille jotka saa mut hymyilemään 365 päivää vuodessa. Tosi kliseistä eikös. (:

9 kommenttia:

  1. oiii ihania kuvia! ja muutenki tosi kiva postaus, tykkäilen :)

    pauliina

    VastaaPoista
  2. aaah rakastanrakastan, etenki toi kesäkuu on niin ihanaaaa! :=) <3333

    VastaaPoista
  3. +++ toi mäntyharjun tori !! :D

    VastaaPoista
  4. kiva postaus ja söpöt kuvat :-) jään kyl seuraa teijän blogiii :')

    http://o-something.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. oi ihana postaus ja ihana blogi :) Kiva toi kollaasi idea aina joka kuukaudesta :)

    Käväse säkin kattomassa mun:
    www.candyliciousblog.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. vappu oli kyllä jotain niiiiin mielenkiintosta aikaa :)

    VastaaPoista
  7. miksi minnulle ei ole informoitu tälläisesta ja mun selkä läski kuva on tuolla D: mut hei tosi siiisti :----D u are so cute!! <3 siiis isa tääl emt näkyyks tää en paljoo tääl viettele...

    VastaaPoista
  8. kelasin et oisit löytäny linkin julian galtsuprofiilista tai jostai? (: ei sun selkä oo läski ! :D jjuu (:

    VastaaPoista