perjantai 10. joulukuuta 2010

jäätyy



Täl viikol on satanu _paljon_ lunta jos ette oo huomannu. Ainaki Helsingissä. Ei taida oikei muuta erikoista kerrottavaa löytyä lähipäivistä, oon lähinnä datannu, nähny ihmisii ja opiskellu. (joo ihan oikeesti) Ärsyttävää muuten ku kaikki talon hiustuotteet on ihan loppu ja noiki purkit vois heittää roskiin. :c Tossa vikassa kuvassa on sivu mun saksanvihosta. Ton perusteella vaikuttaa siltä et oon vaa värittäny mun vihkoo mielipuolisesti jotta joku sais epilepsiakohtauksen selatessaan sitä mut EI, mä oon oikeesti opiskellu.
Tältä näytin erään kauppareissun jälkeen. Lumi juurtu mun päänahkaan, jos se ylipäätään on mahollista.

5 kommenttia:

  1. ps. huomatkaa mahtava vessanpönttö-sensuuri
    pps. huomatkaa myös mahtavaa ihaa-rakkautta

    VastaaPoista
  2. IHANIIDA

    ps. huomasin wc-sensuurin hohooo :----DD

    VastaaPoista
  3. hahaa niin fiilis tossa lumikuvassa :D

    L

    VastaaPoista