torstai 9. joulukuuta 2010

älä mee vielä, älä mee

Sillon, kun mulla oli pitkät hiukset, haaveilin lyhyestä kampauksesta. Olisin halunnut tehdä mun tukasta muhkeita nutturoita, mutta kaikki yritykset meni reippaasti aina pieleen, hädin tuskin sain hiusmassani leteille tai ponnarille. Oon kai saanu taas liikaa vaikutteita blogeista, sillä nyt kun mulla vihdoinkin on lyhyt ja ihan oikea kampauksentapainen, oon alkanu kaipaamaan takas tota pitkää ja paksua karvapehkoa. Tuntuu tosi hassulta että mulla oli vielä pari kuukautta sitten noin paljon tukkaa päässä!


Maantienharmaata nää-on-vaan-kasvanut -tukkaa en sentään halua takas, sillä muistan että olin oikeesti tosi tyytymätön mun tylsiin hiuksiin ja saksin niitä monena iltana, jotta saisin edes vähän muutosta niihin. :D Mut paljon hiuksia, vähän kerrostusta ja joku kiva hiusväri kuulostais aika kivalta yhessä! Oon muuten alkanu arastelemaan sen ostamani pinkin värin laittamista päähän. En oo enää lainkaan niin varma, sopisko ne mun vaatteisiin tai tyyliin, kun en kuitenkaan mikään scene oo, osaisinko laittaa ne niin että ne näyttäis kivoilta ja eniten pelkään sitä että mun hiukset kuivuu ja tippuu pois värinpoiston ja vaalennuksen jälkeen. ): Ehkä sitten joskus, tosin oon jo niin monelle pinkeistä puhunut että kai se tökötti on pakko ennemmin tai myöhemmin päähän tunkea. D---:

Mut joo, jutun pointti oli siis se että aion kasvatella mun hiuksia taas, nyt ku nää on kerrostetut ni tulee varmaan kivemman malliset vaikka vähän pidentyiski :--) Seuraavana on kuitenkin vuorossa tän karvakasan värjäys, sillä kolmen sentin juurikasvu (aikas huomaamaton kylläkin) alkaa riittää mulle!

2 kommenttia:

  1. kiva blogi ja hyvälaatusia kuvia, tykkään et on paljon kuvia:) toi banneri ei vaan kyl iske muhun...

    VastaaPoista
  2. Kiitos :D Joo tota bannerii voi olla vaikeet tajuta, me ollaa Iidan kaa tommosii bodareita (:

    VastaaPoista