keskiviikko 10. marraskuuta 2010

tilaisin uudet hiukset, kiitos

Pakko tulla vuodattamaan mun uusinta päähänpinttymää tänne bloginkin puolelle: Mun on saatava pinkit hiukset. Sen verran rajusti rakastuin tämän bloggarin lettiin, heti ekalla silmäyksellä. Ei kai noi niin pahoilta näyttäis munkaan päässä? <3___<3
Oon niin kyllästynyt tähän neutraaliin perusvaaleenruskeaan, että kaipaan oikeesti jotain todella värikästä ja pinkki vastais sitä kuvausta täydellisesti. En enää millään jaksais olla pelkkää massaa, koska mulla ois ihan hyvin pokkaa tollasiin hiuksiin. Jostain syystä mun kaverit ei vaan pitäny ajatuksesta ja masens mua kauhukuvilla juurikasvusta, hiusten tippumisesta, haalistumisesta, värjäyskierteestä ja kaikesta muusta yhtä kivasta. Ok, kyllä mä tiedän että pinkki haalistuu nopeaan ja että sitä juurikasvua pitäis värjäillä, mutta mitä sitten? Mun silmään haalistuneet hattarapinkit näyttää myös ihan kivoilta, ja tulis sitä juurikasvua muunkin värisissä hiuksissa. Ehkä mun hiukset menee huonoon kuntoon, mutta mieluummin mä otan ne huonompikuntoisina ja siisteinä kuin paksuina ja tylsinä. Enkä todellakaan aio tyytyä mihinkään neutreihin aurinkoraitoihin sen takia, että ne sopis mulle paremmin, koska mä haluan nimenomaan räikeät ja just pinkit, ja sittenhän vasta sen näkis, millaset niistä loppujen lopuksi tulis. Jos en ole tyytyväinen, tiedän ainakin kokeilleeni ja that's it.



Btw, mulla oli eilen synttärit ja sain pari lahjaakin jo, mutta varsinaiset juhlat on sitten lauantaina kavereiden kesken. Eilen käytiin sitten porukoiden kanssa Mikkelissä syömässä ja jotain shoppailuntynkääkin oli, tosin mä en ehtinyt kun kiertää pari vaatekauppaa läpi ostamatta mitään. Toisinaan masentaa olla näin hidas shoppailija :DD Sain synttärilahjaksi kokonaiset 50 euroa (oon aikas onnellinen :)) ja ajattelin sijottaa sen kampaamokäyntiin. Värikäs elämä, täältä tullaan!

2 kommenttia:

  1. Mullakin on sama juttu. Haluaisin pinkit hiukset, mutta mun läheiset on eri mieltä. Ensinnäkin kaverit sitä mieltä, et pinkeiks, sisaret et ei pinkiks ja sit jotkut haluu, et värjään esim blondiks yms en vaa jaksa enkä osaa päättää ja mun isoveli sano, et älä ainakaan pinkeiks värjää, ku ne ei oo muodikkaat, mut en jaksa vaa ja en haluu kulkee massassa. Masentaa!! Onneks en oo yksin tän asian kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tää postaus on reilu kaks vuotta vanha mutta ymmärrän hankaluuden! Kannattaa rohkeesti vaan kokeilla, sittenpähän loppuu ainainen "mitä jos"-ajattelu ja näkee, tykkääkö vai ei :) Itte totesin suoravärjäilyn kahden kerran (pinkki ja myöhemmin punanen) liian työlääksi mulle, mutta tuli ainakin kokeiltua! (Ja ehkä mä joskus taas palaan johonkin räikeämpään, who knows...)

      Poista