torstai 18. marraskuuta 2010

r o a r


Mun synttärit tosiaan oli ja meni jo viikko sitten, mutta mä en oo saanut tehtyä niistä minkäänlaista postausta sillä verukkeella, että en voi kuvata lahjojani koska valoa on niin vähän. Lopulta päätin sitten, ettei se haittaa vaikken kaikkia lahjuksiani samalla kertaa esittelisikään, muuten jäätyisi tää vähäinenkin bloggailu.

Tiistaina, jolloin virallisesti täytin sen 16 vuotta, otin kameran kouluun ihan vaan siltä varalta, että mun synttäripäivänä jotain nyt sattuisi tapahtumaan. Loppujen lopuksi kamera jäi kuitenkin taas somistamaan lokeronpohjaa, mutta kyllä sillä muutama kuva räpsäistiin.

Ja kuten huomaatte, mun otsis menee tällä hetkellä oikein kauniisti vinoon, eikä toi hattu ainakaan vähennä tota kaltevuutta.... <3 Luojan kiitos sain tänään sen kampaaja-ajan varattua, saan edes jotenkin kelvollisen etutukan itselleni. Sivuotsista näistä lyhyistä haivenista tuskin saa, mutta kelpaisi se tasaotsiskin otsanpeitteeksi.



Tiistaina menin tosiaan vielä Mikkeliin juhlistamaan synttäreitäni, ja sieltä sain keploteltua itselleni synttärilahjana tällaisen suloisen hupparin. Kyseinen rätti on siis Seppälästä, ja katselin sitä jo Helsingin-reissullani. Hinta oli tuolloin meikäläisen kukkarolle turhan iso, 25 euroa, mutta näinhän asiat sujuivat mun osalta kivuliaampi! :D Huppari on reilun viikon aikana eksynyt päälle jo useampanakin päivänä.

Loput synttärijutskat tulee sitten myöhemmin, nyt ei jaksa. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti