tiistai 2. marraskuuta 2010

november is the best

Monien mielestä marraskuu on vuoden ikävin kuukausi: päivät lyhenee ja pimeä tulee aikaisin, ilma kylmenee, lumia ei vielä ole ja muutenkin masentaa. Mutta nyt unohdetaan noi synkät mietteet ja mä kertoilen, mitä valopilkkuja mulla tässä pimeässä kuukaudessa on! (:



1. Oon viettänyt nää pari ekaa päivää täällä "evakossa" tosi jännien ihmisten kanssa, mutta ei tää ihan hirveetä loppujen lopuksi ookkaan. Mun ei tarvii imuroida tai tehdä mitään muutakaan tylsää, ja on tosi mukavaa kun aamuisin ei tarvitse kiirehtiä koulubussiin, vaan pari kilometriä hurauttaa nopeasti pyörällä. Myös iltapäivisin voin ottaa ilon irti ja mennä vaikka kirjastoon lukemaan lehtiä tai muuta mukavaa. Huomenna ajattelin mennä Tokmannille katselemaan jotain kynsilakkoja, tykkään asioiden hiplailusta. On jotenkin ihanan vapauttavaa tämmöinen, etenkin kun siihen tavallaan tottui Helsingissä.



2. Mun synttäreihin on tasan viikko! Tykkään hypettää mun synttäreitä koska niitä saa odottaa niin kauan. Tavallaan masentaa että kaverit täyttää parin kuukauden päästä 17, kun mä oon vasta virallisesti kuustoista. Toisaalta se on ihan kivaa, sillä ihmisiä tuntuu olevan syntynyt vähemmän näin loppuvuodesta ja voin tuntea itseni vähän erikoisemmaksi. :D Mitään lahjakasaa tuskin saan tänäkään vuonna, mutta pidän sentään synttärijuhlat. Vihdoinkin kunnon syy tehdä paljon herkkuja!



3. Myöhäissyksyn vaatekriisejä torjuvat noi mun tuoreet ostokset Helsingistä, joihin voin heikon hetken tullen nojautua. Ainakin tämä mun kirppislöytö, UFFin villapaita, on ihana vetää päälle kylmänä päivänä! <33



4. Kun ulkona on pimeää ja kylmää, on ihanaa kääriytyä isoon villapaitaan ja huiviin ja kaivautua sohvannurkkaan juomaan lämmintä kaakaota. Saattaa kuulostaa kliseiseltä, mutta kyllä siinä on ihan omanlaisensa tunnelma!



5. Marraskuun loppupuolella alkaa taas se jokavuotinen joulurumba. Vaikka välillä tuntuu, että on ihan korviaan myöten täynnä jouluhössötystä, niin kyllä tää talvi ois paljon ankeampi ilman sitä! Rakastan kaikenlaisten listausten tekoa, ja oon jo nyt miettinyt alustavasti joululahjatoiveitani. Suoristusrauta, erilaiset kynsilakat (esim. IsaDoran Graffiti Nails -lakka, johon ihastuin Iidalla, sekä mattalakka), kosmetiikka ja vaatteet sekä tietenkin kirjat ovat tämän vuoden listallani. Lisäksi en tietenkään panisi pahakseni uutta objektiivia tai Demin tilausta.. (; Tosin jotenkin siinä tuppaa aina käymään niin, että ne parhaat toiveet tajuan vasta joulun jälkeen. Tänä vuonna ajattelin muuten (taas vaihteeksi) aloittaa joululahjajutut ajoissa ja ostin Helsingistä jotain pientä lahjamatskua!

(Kuvat ekaa lukuunottamatta wehweartit.comista)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti