sunnuntai 21. marraskuuta 2010

mun kanssa sun elämä on honeymoon

VOU oon suunnitellu mun ens viikon ohjelman ja koska teitä melkein kiinnostaa nii............


på måndag

Maanantaina herään tositosi pirteänä joskus seitsemän aikoihin. (tai sitten nukun puoli kymmeneen kuten viime perjantaina ja tulee kiiire) Okei haluun kyllä ehtii kirjoittamaan enkun aineen. Koulun jälkeen luen kotona uskontoa ja meen kattoo uusimman Potterin!1 Ja ilta meneeki sitte Täykkäreiden parissa. c--- :



på tisdag på onsdag på torsdag
Tiistaina kymmeneen kouluun! Nukun, kertaan englantia, tajuun et HUOMEN KOEVIIKKO. Mulla on siis englannin lisäksi lyhyen matikan ja uskonnon kokeet loppuviikosta. Toi viimenen huolestuttaa mua vähän kun koealue on kuitenki joku parisataa sivua. Pitää vaa tsemppaa ja kuvitella tietävänsä jotain teologiasta yms.

på fredag
JEEES koe loppuu joskus ennen kahtatoista, lähden Mäviin jollain suht aikasella junalla ja meen todennäkösesti apsille hengaa joidenki kivojen kaa. (: Viidelt on sitte ah-niin-perinteiset joulukadun avajaiset ja toki haluun mennä bongaa sinne kaikkii tuttuja! Viikonloppu kestää sit kivasti maanantaihin asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti