keskiviikko 13. lokakuuta 2010

tänä iltana ei tuu pakkeja


Oleee ja tervetuloa! (----: Lyhyesti ja ytimekkäästi tää blogi on kaikille ja kertoo vähän kaikesta. Sisältö siis vaihtelee ja on tosi muka-hauskaa mut koittakaa kestää. Eihän tätä oo pakko lukee. (haha ei me uskota tota itekää)

 jebouu

Olen Iida, blogin toinen ylläpitäjä ja asustelen Helsingissä. Tykkään valokuvata ja en tykkää yhtään tälläsistä esittelyjutuista, koska en tiedä mitä kertoa. Noooh, mulla on parasta aikaa syysloma eli oon ehtiny näkemään kavereita ja muutenki oon tosi iloinen atm. (: Mulla on paljon tavoitteita elämälle TIEDOKSENNE VAIN ja nauran omille jutuilleni vähän liikaa. ): Ismo on mun idoli.


Moiii! Oon Julia, pääkaupunkiseudulla kasvanu mutta nykysin korvessa elelevä lukiolainen. Tykkään lukea muotiblogeja ja -lehtiä, vaikken mikään superfashion ookkaa. Lukeminen ja kirjoittaminen on musta kanssa kivaa, mutta laiskuus on yleensä näitten harrastusten tiellä. Noiden juttujen ja koulussa riehumisen lisäksi päivät kulutan useimmiten datailuun, piirtelyyn ja turhanpäiväiseen haaveiluun.
Ja on mulla yks oikeekin harrastus, näytteleminen. Tykkään erilaisiin rooleihin eläytymisestä ja muutenkin riehumisesta. Muiden hauskuuttaminen on kivaa, mutta aika usein mulla jumittaa ihan tahattomasti. ): Mutta toivon että nautitte tästä blogista! (tai sitten ette, saatte ihan itse päättää.) =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti