sunnuntai 24. lokakuuta 2010

tacobileet on kivoi

Moii taas vähästä aikaa! Meillä alko perjantaina vihdoinki kauan odotettu syysloma, ja oon tosi onnellinen ku ei tarvii vähään aikaan herätä aikasin tai opiskella. Perjantaina me mentiin sitten kavereitten kanssa Annalle ja pidettiin siellä tosi hubaa syöden tortilloita ja katsellen Paholainen pukeutuu Pradaan -leffaa. Illan kohokohta oli se, kun mä sain uuden kampauksen. Toimenpide tapahtu ulkona sotkun minimoimiseksi, ja oli muuten tosi ihanaa seistä siellä kylmässä vailla tietoa siitä, mitä mun hiuksille oikein käy. Luotin kuitenki sen verran kampaajoihini, että tiesin ettei mun hiuksista mitään kovin kamalaa vois tulla. Ja ihan kivat niistä loppujen lopuks tulikin.



Noi kuvat on aika hämäräperäsiä, mutta siinä on jonkinlaista käsitystä tosta kynimisestä. Seuraavan päivän mä vietin Iidaa kiusimassa, ja jatkan samalla linjalla vielä huomenna, kun matkustan sen luokse Helsinkiin koko alkuviikoks. Siellä sit nähään tai jotain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti