perjantai 15. lokakuuta 2010

"I don't fucking lip sync"

Näin eilen maailman parhaan artistin ja oon ihan in lööv mun uuden IM A FREE BITCH BABY-paidan kanssa. Edes lämppäribändin esityksen jälkeen kamerasta tyhjentynyt akku ei voinut latistaa fiilistä. (--: Kuvia mulla ei siis ole, mutta kännykällä kuvasin pari huonolaatuista videota. Keikka todellakin oli hintansa arvoinen alusta loppuun!


Mulla loppuu tän viikonlopun jälkeen loma ja kraaah, kohta on jo marraskuu. Pitää alkaa pukeutua lämpimästi (tästä mulle jo huomautettiinkin kun venailin junaa) JA varautua henkisesti lumipyryssä tarpomiseen, hampaiden kalinaan ja siihen että ulkona on pimeetä melkein koko ajan. </3 Okei, lumi on ihan kiva juttu, mutta mä jäädyn tonne. Etenkin jos on oikeesti tulossa joku kylmin talvi tuhanteen vuoteen. Lisäks rupeen miettii joululahjoja etukäteen. Ei sillä, että mulla olisi tapana jättää asiat viime tippaan. (:(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti