keskiviikko 20. lokakuuta 2010

hiljaa mä nukun

Kaikki puhuu A2:n Homoillasta. Mietin aamupäivällä et ehkä mun pitäis myös mut eipä mulla oikeastaan asiaan ole paljoa sanottavaa. Mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta on jännä että osa mieltää yhden henkilön mielipiteet koko kirkon kantana. Jees, itse kuulun kirkkoon enkä ole siitä eroamassa. Mun mielestä kuitenkin myös homopariskuntien tulisi saada adoptio-oikeus jne.

Joo okei vaihdetaan aihetta. Oon ruvennu miettimään et pitäiskö mun yrittämällä yrittää muuttaa mun unirytmiä parempaan suuntaan. Aamuisin oon aina ihan tositosi väsyny ja iltaisin en meinaa saada unta ennen kahtatoista. Tää kaikki johtuu varmasti siitä et oon laiska/liikaa koneella/bb-riippuvainen. (ok en enää nii pahasti ku tää kausi on aika paska) Mun pitäis yrittää tehä kouluhommat joskus heti koulun jälkeen nii ne tulis tehtyä huolella. Motivoikaa mua, tunnollista lukiolaista, pleaseeeh?!!11 D:

Koko jutun kyl varmaan pilaa se et joululomaan on liian vähän aikaa ja lomilla mun koko unijärjestelmä rakentuu ihan uusiks...... :D:D

Mut aaaa en jaksa oottaa ens viikkoon, KOSKA sillon mun kämpän valtaa ihanat mäviläiset (----: Kiva et kerranki näin päin ku ite oon käyny siellä aika monena viikonloppuna. Pääsen sit pätee true helsinkiläisenä (krhm 2kk) ja näyttää kaikkii paikkoi ja pitää hauskaa eikä ees äikän tekstitaidon juttu tunnu nii masentavalta ku täällä on kivoi ihmisii joiden kaa vietän nykyään ihan liian vähän aikaa. Elämä on paljon mielenkiintosempaa kun on jotain odottamisen arvoista, hee. (=


tollaselta kaikki mun kaverit yleensä näyttää!1
okok en vaa jaksanu ettii/muokkaa parempaa kuvaa
ja onhan tos vaik mitä kivaa eiks

3 kommenttia:

  1. Hmhm, mäviläisii kannattaaki varoo >8--)

    VastaaPoista
  2. Häiritsette mun unirytmii ku pitäis mennä nukkumaan mutta pitäis myös ehtii lukee kaikki teijän postaukset nyt... D:< aiheutatte mulle tuskaa ja univelkoja

    VastaaPoista
  3. ANTEEKSI parahin anonyymi, me ei tehdä sitä toiste ! tai no kattoo nyt (-----:

    VastaaPoista